Peter Pan

by - 23:04

Gisteren was er een geboortefeest bij vrienden van ons.
Ik had me voorgenomen dat als er eens 
een meisje geboren ging worden
ik iets wou doen met een Peter Pan kraagje.
Ik vind die zo mooi :)

Op Pinterest zag ik eens een heel leuk
meisjesslabbetje met een Peter Pan kraagje
dus zoiets ging het worden als cadeau
dacht ik...

Maar, waarom niet eens een ieniemini kleedje maken
met een Peter Pan kraagje?

Ik vond een patroontje bij de Droomfabriek.
Een gewone rits vind ik echter niet zo mooi
dus die werd vervangen door een blinde rits.

Het groene stofje is van Michael Miller
uit de Bekko collectie
en komt van bij Koekepeertje.
De bolletjesstofjes komen van het stoffenspektakel.





You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?