Favoriete stofjes

by - 19:15

Je hebt zo van die stofjes...
je allerfavorietjes,
die je zo lang mogelijk
in je kast bewaard 
en waar je alle moed
voor bijeenraapt 
om die schaar te pakken.

Toen zij een oproepje deed
om haar (stoffen)kast
te helpen verkleinen,
zag ik enkele pareltjes blinken.

De trui met knopen
uit SVDHZ2
leek me wel een mooi patroontje
om die pareltjes tot hun recht
te laten komen
(en dan moest ik er ook nog niet
te veel van uitknippen ;) )

Een heel mooi patroontje,
alleen een kort modelletje,
ik verlengde beide truitjes
met elk 6 cm.

Ze zijn alvast goedgekeurd :)
Alhoewel grote broer ook
liever kaboutertjes had;
ik weet weer wat gedaan.











Ondertussen heb ik een nieuw stapeltje favoriete stofjes...




En zie es welk schoon uitzicht we vandaag hadden :)







You May Also Like

9 reacties

  1. Wat een leuke truitjes! (En ook een leuke stoffenvoorraad!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaww mooi!! Zowel de truitjes als je stofjes en de regenboog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie truitjes en blij te horen dat die bij jou ook verlengd moest worden, ik snapte al niet waar ik iets verkeerds gedaan had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker stoer... echt tof!!
    Jij hebt een goeie stoffensmaak... op naar het volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, de stofjes zijn toegekomen!
    Ik ben vooral fan van de tricotstof waarmee je gecombineerd hebt... <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik nomineerde je blog voor de Liebster Award. Voor meer info, kijk even op mijn eigen blog: http://ellenw4.blogspot.be/2015/03/liebster-award-ii.html

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?