Mijn nieuwe beste vriend op maat ;)

by - 00:42


Mijn nieuwe beste vriend heet Cameo

Feeërieke leerde me de
kneepjes van het vak bij :)

Meerkleuren, snijlijnen toevoegen,
traceren, ik begin het allemaal
onder de knie te krijgen.

Mijn naailabeltjes die ik
overzee via Etsy kocht,
worden bijna niet gebruikt
daar ik ze te lomp vind.
Niet het logo zelf, 
maar eerder de grootte ervan.

Ik zag enkele weken
terug bij Khadetjes
haar label MET maat 
in een kledingstuk staan;
ik vond het een
fantastisch idee!

Ik traceerde mijn logo,
haalde het raketje weg
en maakte alvast voor
elk kledingmaatje een 
instrijklabeltje
(ondertussen de krul rechts
al wat aangepast qua dikte)

Ondertussen oefenden we nog 
wat verder met afbeeldingen
traceren en zelf tekenen.

Ideaal ook voor geboortecadeautjes.
Welkom Laura en Connor in deze wereld!











You May Also Like

4 reacties

  1. oh, die meerkleuren flock is wel leuk! Ik ga me misschien ook wel eens aan een workshop wagen. Leuke website van Feerieke ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben je uit de buurt? dan kan ik je zeker Feeerieke aanraden

      Verwijderen
  2. Mooi en handig die labeltjes met maten bij. Maar hier geen cameo. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook graag van die instrijkbare maatlabels willen maar waar kan ik dar laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?