Flower power

by - 23:32

Al een eindje ligt deze prachtige stof in mijn kast,
te wachten op een bestemming...
Dat was sowieso voor mezelf voorzien, 
maar in eerste instantie dacht ik aan een kleedje.

Ondanks dat de geboorte ondertussen 
zo'n 10 weken geleden was, 
is mijn lichaam nog niet helemaal zoals tevoren.

Laat staan dat ik op dit moment er 
dus aan denk om een kleed voor mezelf te maken,
dat zou dan binnen hier en ...
(liever een paar weken dan een paar maanden)
dan toch niet meer passen,
hopelijk in de zin van "veel te groot" ;)

Dus hield ik het maar op een shirt voor mezelf.

Het patroontje tekende ik over van 
een bestaand shirt dat heerlijk is om dragen.

Laat ons hopen dat ik van deze 
minstens evenveel genot zal hebben :)






You May Also Like

13 reacties

  1. amaai, ik vind die echt geweldig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel heel mooi en je ziet er toch super uit zunne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik voel me nochtans niet zo 100% super, maar we hebben iets zeer moois in ruil gekregen hé

      Verwijderen
  3. Waw, mooi! Daar ga je zeker zoveel plezier van hebben. Lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en het combineert leuk met die broek!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idd, die broek en een paar grijze schoentjes eronder en de outfit is af :)

      Verwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?