Back to Business...

by - 15:07

Back to Business...

een zinnetje dat ik heel vaak mag horen
op de werkvloer en sedert een goeie 
zestal weken is het ook effectief weer van dat...

Mijn zwangerschapsverlof zit er op.
Emma gaat sedertdien naar de 
lieve dames van de crèche
en ikzelf vertrek dan weer richting
Sint Martens Latem, toch wel een goeie
vijfenveertig minuten rijden van bij ons thuis,
ofwel richting klanten ergens wel in de dichte of verdere buurt.

Laat ons eerlijk zijn,
het nieuwe werk- en gezinsritme 
moest nog even wennen. 
Het was dan ook verschrikkelijk D R U K
op de werkvloer en in plaats van 
's avonds nog wat te naaien of met de cameo 
bezig te houden, klopte ik nog uren 
aan diezelfde creatieve tafel, maar dan 
wel voor het ene dossier na het andere te bekijken.
Ik moet namelijk een "target" zien in te halen
van mijn afwezigheidsperiode. En neen hoor, 
in die periode zat ik E C H T niet stil. Ik had mijn handen
echt vol met zowel de nieuwe baby, de kinderen, mijn man,
en dan ook nog heel dikwijls achter de laptop. 
Jawel, de werkvloer volgde me tot thuis.
In mijn dromen schreef ik liever een nieuwe blog ofzo.

Gelukkig begin ik weer stilletjes aan af en toe
de naaimachine te horen of het snijden van een stickervelletje
en kan ik jullie weer af en toe plezieren 
met een nieuw blogberichtje, want daar wil ik mij 
toch ook zeker opnieuw voor inzetten!

Laat ons beginnen met een slaapzakje
die ik maakte voor een heel schattig meisje.
Manlief dacht toen hij thuiskwam dat dit voor ons
eigen kleine meisje was, hij vond het alvast heel mooi.
Wat vinden jullie er van?




Stof: Liefdesgefluister van Tante Ema
muntgroene pied de poule katoen
witte teddyfleece vanbinnen



You May Also Like

5 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?