Creatief solliciteren: mijn bagage

by - 10:02

Vandaag op het programma: de Challenge ronde.

Een sollicitatieronde waarbij je een challenge aangaat bestaande uit twee luiken.
Eén daarvan is om een creatief antwoord te bieden op een aantal vragen.
Je bent volledig vrij in de uitwerking van de opdracht maar als extra tip krijg je nog mee
"we dragen creativiteit en innovatie hoog in het vaandel". 

Na het lezen van de ganse uitdaging ging het in mijn kopje gaan draaien.

Uiteindelijk mogen ze me deze namiddag daar verwachten met mijn bagage in een koffer.
Ik sneed met de cameo allemaal jurkjes uit leuk papier en schreef er kenmerken op van zowel mijn persoonlijkheid als van waarden die ik in mijn (toekomstige) job belangrijk vind.



Het koffertje personaliseerde ik met hun logo dat ik traceerde en sneed het uit vinyl.
Ideaal om mijn bagage in te steken.


Al mijn materiaal hiervoor kocht ik trouwens bij Feeërieke.

Hopelijk valt mijn creativiteit bij hen in de smaak!

UPDATE: Je kan inderdaad niet voor elke sollicitatie een koffertje of iets dergelijks gaan personaliseren. Misschien is het een idee om gewoon iets met je eigen naam op te maken?
Zo maakte ik ook een koffertje met mijn naam op, ideaal voor de verdere bagage mee te nemen,
maar dan ben je er ook zeker van dat je het achteraf nog kan gebruiken voor andere zaken,
ook al is het maar om bijvoorbeeld foto's op te bergen.




UPDATE 2: deze sollicitatie viel alvast héél erg in de smaak bij het bedrijf. Joepie!


You May Also Like

13 reacties

  1. Heel leuk gevonden! Heel veel succes ook! Laat weten hoe het ging hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opdracht, leuke uitvoering! Hoe was hun reactie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze vonden het erg creatief. Zullen ze zeker onthouden ;) Alleen mijn grafische communicatie bagage ontbreekt wat, maar daar kunnen we snel verandering in brengen via opleidingen of dergelijke. Fingers crossed nu! Hoe verloopt het bij jou?

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Wat is het lettertype dat je gebruikte voor je naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een mooie manier om jezelf voor te stellen. Heel erg leuk gevonden. Ik wens je heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?