Love

by - 12:45


Bij The Sewing Loft kocht ik niet 1, niet 2, maar wel 3 stofjes.
Wat ik met het eerste stofje deed, zag je al hier.
Wat ik met het tweede stofje deed, zie je nu.
En over dat derde zal ik voorlopig nog zwijgen > <

Ik maakte opnieuw een Tinny van Straight Grain.
Jullie hebben ondertussen wel door dat ik veel hartjes heb voor dat patroon.
Als ik eens tel is dat al mijn tiende exemplaar die ik maak!


Ik krijg ooit eens bij een stoffenbestelling een gouden veterlint cadeau. 't Is te zeggen, de stofjes waren daarmee ingepakt. Ik hield het bij voor mocht het ooit eens van pas komen.
En dat moment was aangebroken. In het Timeless treasures stofje zit er een hele mooie gouden touch.
Ik wou het nieuwe kleedje simpel houden en de veter zijn werk laten doen op het voorpand.


Tijdens de naaidag van Mazella bij Framalo begon ik aan dit kleedje.
Op het voorpand legde ik de veter vast met speldjes terwijl ik het woordje "love" draaidje.
Ik kocht er een gouden metallic draad en naaide het woordje daarna vast.
Vervolgens stak ik het kleedje in elkaar. Het werd volledig gevoerd, zo heb je de mooiste afwerking binnenin. Ook naad van de mouwtjes zit mooi tussen buitenstof en voering verstopt. 

Veel liefde voor dit kleedje, het patroontje en ook mijn meisje,
ook al had ze geen zin in "weeral" een foto ;)




You May Also Like

4 reacties

  1. Heel mooi en ze mag nog wat groeien ook da's altijd leuk dat kleedjes lang passen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Normaal doe ik dat niet, maar deze viel idd wat langer uit precies. Maar zoals je zegt, langer genot van dan :)

      Verwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?