Ze lieten me weer gaan :)

by - 21:59

Vanmorgen stond er iets spannends op de planning, waar ik zelfs vannacht mijn slaap blijkbaar voor liet en bijgevolg met een zwaar hoofd rondliep vandaag...

Wat stond er dan op de planning? Een bezoek aan "een bedrijf zoals (g)een ander", zijnde de gevangenis van Brugge. Neen, excuseer, eigenlijk moet je zeggen "het Penitentiair Complex van Brugge of kortweg PCB".

Het was niet zomaar een bezoek, maar samen met Voka en dus ook samen met tientallen andere "ondernemers". Wat uitleg omtrent de werking en vooral omtrent de werkgelegenheid in de gevangenis. Zéér interessant om eens van dichtbij te mogen zien.

En je zal het nooit anders kunnen bedenken maar die biepers van de metaaldetector moesten natuurlijk alarm slaan toen ik er door ging... schoenen uit mevrouw en nog es proberen... en toen bleef het gelukkig stil :)

You May Also Like

1 reacties

  1. Ik deed er mijn stage... dus passeerde ettelijke keren door de bieper - ja hoor, meestal had ik ook prijs. Mijn schoenen deed ik standaard al uit, en dan was het even spannend wat nog moest volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?