WOM voor The Insiders

by - 11:42

Eventjes iets helemaal anders...

Ik doe vaak mee met The Insiders. 
Laat het ons een soort van testgroep voor nieuwe producten noemen
waarbij je eerlijk je mening over de producten geeft, 
via het Word Of Mouth principe (of simpelweg WOM).

Ik mocht een pakketje gaan ophalen, want ik behoor tot een van de 
4000 mensen die het nieuwste product van Finish mogen testen.



De grote zak zoals je die in de winkel zou vinden mag je zelf houden om te testen.
De kleinere zakjes deel je uit aan vrienden/familie/collega's....
Dan vind je daar nog wat productflyertjes bij en vooral een invulformulier om 
de meningen van iedereen te noteren.

Het vergt wat werk maar je krijgt er ook wat voor hé.

De eerste testen zijn alvast positief.
Een zeer aangename frisse geur kwam naar boven bij het openen van de doos
en ook de vaat ziet er netjes uit!

De staaltjes worden verder uitgedeeld :)

You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?