Toch nog ...

by - 21:17

Eindelijk kan ik hier nog eens iets schrijven...
Het viel me niet mee de laatste tijd,
meer ziek en moe dan gezond en fit
waardoor de zin om te naaien mij wat ontgleed :(

Niet dat ik niets gedaan heb hoor:
* een naainamiddag met twee "septembermama's"
om hen wat op weg te helpen. Ze gingen naar huis
met een slabbetje, een zeversjaaltje en een pamperzakje.
* nog een kaartenmapje voor mijn lief schoonzusje gemaakt
...

Na een vitaminekuurtje kwam ik terug wat tot leven
en begon ik aan een nieuwe Theo
ter voorbereiding van een andere
die ik wil maken voor de mega grote naaiwedstrijd
van Zonen 09. Ik weet nu al dat ik niet win,
maar deelnemen is belangrijker hé.

Van een paarse biais maakte ik een paspel
voor in het rugpand.
Knoopjes in hetzelfde kleurtje kon ik niet vinden
dus nam ik maar vlug enkele kamsnaps ...








Nog eentje voor Rémi en daarna werken we aan kleine broer :)

You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?