Dream big Little one

by - 21:35



Emma haar kamertje is er eentje
waar het heel fijn is om in te vertoeven
-al zegge ik het zelve-

Supertrots ben ik op die muursticker 
die ik zelf maakte met de cameo.
Ik zocht op mister google 
naar een passende quote voor
een kinderslaapkamer en kwam terecht
bij "Dream big Little one"
en was meteen verkocht.
Die glimlachende wolkjes
zijn op dit moment ook helemaal hip.

Toen Feërieke ook nog es een
kruippakje in mijn bus bezorgde
om es uit te testen, kon ik niet anders
dan deze passend maken met haar kamertje.
Hoe mooi zal dat niet zijn als ze daarin zal slapen *smelt*

Het kruippakje is heel gemakkelijk 
om te bewerken met de flock.
Dit pakje is maat 6-12 maanden, ofte 66-76 cm. 
Emma werd vrijdag nog es opgemeten door de kinderarts,
helaas is onze meid wat ziekjes en heeft ze 
ondertussen al kennis gemaakt met de aërosol.
Ze meet op bijna 6 maand 68,5 cm 
en weegt nu 7,790 kilogram.
Ondanks de zeer mooie cijfertjes voor haar leeftijd
is het pakje nog veel te groot voor haar.
Het zal dus na deze pasbeurt
nog eventjes in haar kastje blijven.







You May Also Like

10 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?