Ze praat!

by - 16:06



Smelt! Emma zei gisteren en vandaag duidelijk haar eerste echte woordje.
Ze brabbelde er al een eindje op los, maar gisteren "riep" ze om me,
daar kwamen twee lettergreepjes uit haar mond toen ze me niet zag "mama?".
Ik antwoorde en sprong als het ware tevoorschijn en ze lachte naar me.
"Mama", ook deze keer hoorde papa het!
En ja hoor, deze ochtend zei ze het opnieuw en hoorde kleine broer Marijn het ook.
En daarna volgde ook nog een "papa?"


Ik had reeds een zomerse tinny gemaakt in maatje 86, 
na mijn zwaneneditie in maatje 80 die toch wat krapjes zit.
Ze wordt pas 1 jaar op 12 mei
 maar is een flinke meid van 73 cm en 8,3 kilo toen ze de laatste keer bij de kinderarts gemeten en gewogen werd.

Deze tinny werd voorzien van de aangeknipte kapmouw en een volledige cirkelrok.

Om te vieren dat ze haar eerste echte woordjes zei,
mocht ze eindelijk dit kleedje eens aandoen.
Oh wat staan deze kleuren haar mooi fris. Ik smelt helemaal opnieuw.










You May Also Like

13 reacties

  1. Wat een schattige grote meid is dat ondertussen al! Lijkt heel hard op de broer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze lijkt idd heel hard op haar broer Marijn! Foto's van dezelfde leeftijd gelijken echt superhard op elkaar

      Verwijderen
  2. Oh Silke! Je meisje en haar jurkje zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze is geweldig schattig!!! mooi gemaakt! en proficiat met haar eerste woordjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje in een prachtig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!! Zowel het jurkje, haar snoetje als te lezen dat ze haar eerste woordjes zei!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera! Voor cutie pie Emma, voor dat mooie kleedje én voor haar eerste woordjes :-) !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?