1 jaar

by - 14:18



Vandaag denk ik met veel plezier terug naar exact 1 jaar geleden.
Meer precies om  iets voor 16u, toen ik dacht dat ik nog met de bakfiets 
de broertjes van school zou gaan ophalen, net zoals ik ze 's morgens nog naar school gebracht had...

Toen besliste Emma om zich in een sneltempo aan te melden, 
het was immers haar uitgerekende dag vandaag.
Rond 16u45 was ik aangekomen in de materniteit -je wil niet weten op welke manier-
en een uurtje later lag deze flinke meid al in mijn armen te dromen.

Op vandaag is ze nog steeds zo flink, echt waar, heerlijk om haar als derde kindje er bij te hebben.
Haar broertjes moet ze er letterlijk overal bij nemen, ze wordt mee getrokken aan haar kleine armpjes, vooruitgeduwd aan haar poep, ze mag op hun schoudertjes zitten en soms liggen ze zelfs helemaal op haar... en ze heeft niets liever dan die liefde om haar heen.

Vandaag mag ze al 1 kaarsje uitblazen en haar mama maakte 2 comfortabele jurkjes voor haar.
Heerlijk speelgerief, dat Lena jurkje, een gratis patroontje van wensje.







Voor de vriendjes van de crèche brachten we ook iets heerlijks mee.
We pimpten fruitpap/groentepappotjes om tot leuke diertjes met matte zwarte en roze vinyl, te vinden bij Feeërieke.
De panda kreeg drinkyoghurt met pêche smaak,
het varkentje kreeg van hetzelfde maar met aardbeiensmaak
en het poezensnoetje werd gevuld met chocolademelk.
37 stuks werden er gemaakt, waren we toch eventjes zoet mee.

Geniet van je verjaardag lieve schat, dat er nog heel wat gezellige jaartjes mogen bijkomen!





You May Also Like

15 reacties

  1. Oooh proficiat aan emma! En echt een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Mijn dochter Emma kwam op de uitgetelde dag aan een razend tempo. Ze wordt bijna 2. Misschien steel ik je idee wel... ����

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, kleine meid & superleuk gemaakt! Ik deed nog straffer bij m'n 2de... Om 14u55 aangekomen in ZH en om 15u05 was Pepijn al geboren. Je wil ook echt niet weten hoe wij naar daar zijn gereden, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankje! Benieuwd naar jouw potjes vandaag, geniet er ook van hé vandaag

      Verwijderen
  5. Wat gaat dat toch veel te snel! Die pottekes zijn echt wel de max. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog eens hieperdepiep!
    En zoals ik al zei op IG: wat een originele traktaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk origineel, die traktaties! En Ernest was ook al zo'n snelheidsduivel, en werd geboren 12min nadat we in het ziekenhuis aankwamen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super toffe jurkjes! en Gelukkige verjaardag aan de knappe meid!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?