Last day to play ;)

by - 23:56

Oh jee wat vliegt augustus,
morgen al die eerste schooldag, 
maar eerst mezelf nog snel even herinneren 
aan de wedstrijd van Mind The Whale 
omtrent een exemplaar van Miss Madeline ofwel een Skip the rope.

Dat laatste gaat niet over een springtouw, 
maar wel over een superleuk patroon voor een broekje,
eigenlijk een meisjesbroekje,
maar aangezien ik hier 2 jongens heb in die maatjes,
besloot ik dan maar om een jongensversie te maken.

Het patroontje kwam tot stand door een samenwerking
van mevrouw Khadetjes en Riet zelf. Twee topdames als je het mij vraagt, 
dat kon ook niet anders dan een superleuk patroon worden.

Ik paste het patroon iets aan door de plooitjes onder 
het zakkenflapje dicht te naaien. Zo wordt het net iets mannelijker niet?

Rémi heeft er alvast heel wat "buitenspeelmomenten" 
- en ook binnen ;) - mee beleefd.








You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?