Still winterfeelings

by - 00:18

De titel van deze blogpost past helaas perfect.
Kies maar uit:
- winterse temperaturen buiten
- een prachtig winters flannelen stofje, gevonden bij Stof Op Zolder
- nog steeds winterse "slaapmodus" bij mezelf
(of ligt dat aan de uurtjes sport die ik mezelf deze maand cadeau gedaan heb?)


In elk geval, ik laat deze winterse Jaanu op jullie los.
Ik heb hier namelijk nog twee jurkjes liggen die ik nog vóór de eindejaarsfeesten genaaid had, maar nog niet aan jullie getoond heb. Daar wil ik verandering in brengen deze maand. Hoog tijd dus om het eerste jurkje te tonen waar Emma eventjes model voor speelde. Het jurkje werd namelijk voor haar vriendinnetje gemaakt. 



De strepen lieten we perfect doorlopen op de zijnaden en rugnaad en dankzij het modellenwerk van Emma zag ik dat ook zij met dit stofje prachtig staat. Gelukkig heb ik nog een paar foto's om na te genieten en ook nog een klein restje, misschien nog goed voor een minirokje ;)

You May Also Like

8 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?