Reserve

by - 00:06

Emma is de gelukkige die ik wel volledig in eigen maaksel zal kleden op het communiefeest.
Wat haar feestkleedje geworden is, blijft nog een weekje geheim :) 
Maar haar "reservekleedje" wil ik wel al met jullie delen.


Geef toe, dat een reserve kleedje geen overbodige luxe is bij zo'n kleintjes.
Mama's oog kan haar op die dag ook niet continue in het oog houden
en ze is zo katterap met bijvoorbeeld een yoghurtje uit de frigo te halen.
Dan loopt ze er mee rond, geopend natuurlijk, de helft in de mond en de helft... op de grond.
Doet me er aan herinneren dat ik beter voor de jongens ook nog snel een "reserve" voorzie,
je weet maar nooit :s


Het vertrouwde Tiny patroontje werd opnieuw bovengehaald voor Emma.
Dit keer in een versie met aangeknipt mouwtje en een cirkelrok.
Mijn geheugen laat me even in de steek waar ik het stofje kocht, van zodra ik het weer weet laat ik het jullie ook weten :)








You May Also Like

8 reacties

  1. oooh wat een schattig jurkje! als dit de reserve is dan ben ik wel heel benieuwd naar het definitieve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is alvast een pareltje! En zelfs een gemorst yoghurtje zou hier niet té fel opvallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! En ik ben natuurlijk ook benieuwd naar het andere jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?