Lang zal ze leven!

by - 06:00

Hoera Emma 3 jaar!


Het voelt als de dag van gisteren dat ze geboren werd,
en gisteren vierden we niet alleen moederdag, 
het was ook Emma's verjaardag. 

Een zalige dag werd het. 
Een dag vol gepland, maar tussen alle momenten door, 
volgde steeds "lang zal ze leven". 

Haar feestkleedje werd genaaid,
maar helaas een maat te groot.
Ik kocht een stofje bij Stael, supermooi en zacht, 
hele mooie kwaliteit. Ideaal voor een twinning dacht ik.


De Feliz werd gekozen als patroon voor Emma, 
en een topje ging er volgen voor mezelf. Dat was het plan.
Ik nam nog eens alle maten, en duwde ze nog es in haar Feliz in de kast (maat 2),
niet letterlijk hé, maar het spande toch al behoorlijk.
Volgens de tabel mocht ik naar maatje 4 en ik begon het toch te geloven,
ze heeft tot slot nog steeds dat "babybuikje" ;) 


We begonnen dus te naaien aan maat 4, 
maar eenmaal klaar (zonder om te zomen) en na de eerste pasbeurt, 
vloog het aan de kant. Opnieuw en een maat kleiner, ging er door mijn hoofd.
Ik was nog steeds verliefd op de combinatie van stof en patroon, dus deden we hetzelfde,
alleen de rufflemouw paste ik aan (ander kleurtje en anders afgewerkt). 
Kwestie van niet te missen hé in de kast. 
En dat twinning plan, dat vloog helaas ook in de kast...
#stofwasop


In verband met die rufflemouw,
het was me wel niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is.
Ik denk de blauwe versie, maar ik ben precies meer fan van mijn zalmroze versie.
Wat vinden jullie? 

You May Also Like

2 reacties

  1. Leuke combinatie inderdaad van stof en patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beide prachtig. Slim dat je ze iets anders afgewerkt hebt! Ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?