Wie had dat gedacht

by - 13:40

In de kerstvakantie al kwam ik met enkele restjes sweaterstoffen af
om er een buff mee te maken voor de kindjes. Ze mochten zelf kiezen 
welke stof ze wouden. Tot mijn grote verbazing wou de oudste zoon
ook een trui met de Panda Star sweater van Swafing. Deze stof heb ik al 
enkele jaren liggen en was een overschot van toen ik nog niet zo goed 
wist hoeveel (centi)meter stof best te kopen.



Voor een gewone sweater, zonder veel poespas, had ik te weinig stof over. 
Dat werd al heel snel duidelijk. Mijn gedachten sprongen direct over naar
de leather sweater van La Maison Victor. Een patroontje waarbij er
schouderstukjes uit een andere stof genomen worden. 

Dit kon goedkomen, dacht ik. Helaas, opnieuw nipt te kort.
Toen kwam ik op het idee om de mouwen in twee te knippen,
in te korten en een stuk van dezelfde stof te nemen als de 
schouderstukjes. Yes. Helemaal goed. En met die zwarte boorden vind ik 
die panda's nu opeens een stuk stoerder. Missie geslaagd! 

You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?