Testen voor Threads by Caroline

by - 17:04

Spoetniksels Hanna 1 

Af en toe mag ik mee doen aan testen van patronen.
Hoewel ik weet van mezelf dat ik dan altijd even creatief blokkeer
tot die testfase voorbij is, ben ik achteraf wel altijd heel erg blij. 

Ontmoet Hanna, het nieuwste sweaterpatroon van 
Threads by Caroline. En wat voor één! 
Een sweater, een sweatshirt of een sweatdress, 
met of zonder colorblock, kies maar! 

spoetniksels Hanna 2

Deze eerste Hanna maakte ik uit een stofje
die vorig jaar in mijn lockdownbox van Lotte Martens zat.
Eerlijk gezegd, ik wist niet wat ik met dit stofje ging maken. 
Het is niet direct iets wat ik zelf zou kopen,
maar ik kan je wel vertellen dat dit About blue stofje 
van heel erg mooie kwaliteit is.
Ik had genoeg lengte dus besloot ik om de eerste Hanna
hiermee te maken. Was de maat ofzo dan toch nog niet goed, 
dan was dat minder erg ;)

Zowel deze eerste versie (als mijn tweede) 
maakte ik in hoofdmaat 38, maar op de heup verbreed naar 40. 
De heupboord maakte ik even breed als voorpand, 
ik hou er niet zo van als het daar wat meer spant. 
De "turtleneck" vind ik net iets meer herfstachtigs, 
maar het Belgische regenweer van de laatste dagen
doet je ook denken dat het bijna herfst is niet? 

Morgen toon ik je mijn tweede Hanna. 


Patroon: Hanna - Threads by Caroline
#tchanna
Stof: About blue
#sew20challenge 2/20






You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?