Geboortesetje... met een deken van lange adem...

by - 16:29

Ik maakte opnieuw een geboortesetje
(deken, pamperzakje en slabbetjes)
op vraag deze keer voor iemand anders
dan moet  het nog mooier zijn dan anders
en wou ik dus eens een specialleke maken...





MAAR...

Nog nooit heb ik zolang aan een dekentje genaaid...
ten eerste door de verschillende stoffencombinaties
en ten tweede doordat er iets misging bij het naaien van de fleece
(het deken trok bijgevolg scheef langs alle kanten)
en ik mijn vorig werk niet verloren wou laten gaan
en ik tevens het niet zag zitten om het los te torren en opnieuw te beginnen...

Dan maar een soort van quiltdeken van gemaakt
met in het bovenstuk grote ruiten
en in het onderste stuk vierkantjes

Het deken werd gered na heel wat naaiwerk :)
enkel het strijken ervan bleek dan weer geen supergoed idee
(want daardoor ontstonden allerlei plooitjes waar er wat teveel aan stof was)












You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?