Swapperdeswap

by - 22:34

Waarvoor het digitale leven allemaal goed is...
... om elkaar te verrassen :)

Op een babbelgroepje hebben we een swap georganiseerd.
Er werd een budget vooropgesteld
en de absolute voorwaarde was dat er minstens één zelfgemaakt stuk moest zijn.
Via namentrekken krijg je iemand toegewezen en aan de hand
van vragen en een 'verlanglijstje' kan je beginnen 
zoeken naar ideeën en de juiste cadeautjes.

Dit had ik genaaid en bijeengezocht 
(foto gemaakt door mijn swapje)

De eigenmaaksels waren:
- een tricot rokje voor haar dochtertje
- een slaapmaskertje met zachte nicky velours op de oogjes(ideetje uit het Grote Singer Naaiboek)
- een pennenzak met stofje van Mies Moos (volgens deze handleiding van Oontje)

Ze stuurde erbij dat ze dolenthousiast is 
en dat ze maar zelden zo goed bij haar passende cadeautjes krijgt :)

Zelf ontving ik ook een pakje :)
met de boodschap dat dit nog maar deel 1 is
en deel 2 nog volgt :)
Alvast 2 hele leuke t-shirts gekregen, superblij mee 
en natuurlijk superbenieuwd naar wat nog volgt :)



You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?