Sportdag

by - 10:53


Vandaag gaat Rémi op sportdag.
Ohjee, een trainingspak, 
dat heeft dat kind niet.
Nog niet, bedacht ik me snel.

Gelukkig stond er dit weekend
niet al te veel op het programma.
Een Valentijnsetentje met kindjes
in een frituur met een leuk speelhoekje
en een subtropisch zwempartijtje 
in het Olympia bad van Brugge. 
Dat is een echte aanrader voor gezinnen!

Eenmaal thuis konden de kindjes 
al in hun bedje, want dat zwemmen 
is vermoeiend. Dat gaf me rustig de tijd
om die sporttenue af te werken.

De dag ervoor had ik reeds beslist
welke broek het zou worden, 
Lekker comfi, alsdus
bevestigd door de zoon!



Het truitje was een ander paar mouwen,
tot ik botste op een leuk patroontje
uit de Ottobre 6/2014,
het heeft een iets specialere
raglan uitsnijding dan gewoonlijk.



Het stofje scoorde ik op ons 
naaiweekend vorig jaar,
tijdens de stoffenruil.
Geen idee van wie of wat het is,
maar het is een superwarme 
sweaterstof met weinig rek in.
Daarom koos ik voor een 
boordstofje aan de hals en liet
dat terugkomen als koordje in de broek.










You May Also Like

8 reacties

  1. Mooi!! Ziet er heerlijk comfi uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij gaat nogal kunnen sporten zo! Leuk gedaan, en zoon blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof! ziet er een gezellig trainingspak uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Wel een voordeel van zelf naaien, sportkleding kan een stuk toffer nu ;) Ik maakte een joggingstof Cisse en dat is ook een stuk mooier dan de gemiddelde joggingbroek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi en comfy uit! Die Hudson staat hier ook al een tijdje op de planning :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?