Ik ging op reis en ik nam mee: Valerie

by - 22:14

De verlofperiode zit er hier helaas weer op,
vandaag begon het "normale" ritme terug.
Alhoewel, nog niet helemaal, dat zal pas zijn als ook 1 september zich zal aanmelden,
tot dan is het nog crossen naar hier en ginter om de kindjes te verdelen op de opvangplaatsen.

Laat ons echter nog niet teveel vooruitblikken, maar eerder nog even hangen bij de voorbije weken.
We zochten de zon op in het Zuiden van Frankrijk. Wat een prachtige streek, het was onze eerste vakantie daar, maar waarschijnlijk nog niet de laatste.


Net voor ons verlof mocht ik een nieuw gratis patroontje testen, de Valerie top.
Ik maakte maar liefst 3 exemplaren. Een matching one voor mij en dochterlief en ook nog eentje voor het nichtje dat mee op reis was, kwestie van haar wat in de watten te leggen tussen de jongens.



De Valerietop komt zonder patroon, maar met instructies over hoe je dit zelf eenvoudig kan uittekenen. Voor een dress voor Emma ipv top maakte ik een A lijn en verlengde die gewoon.


Op deze blogs zag je ongetwijfeld ook al moois passeren:

Ik kan het toch niet laten vrees ik,  
ik gooi nog wat extra foto's er tegenaan :)












You May Also Like

7 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?