De zak van de juf

by - 00:21

De cadeautjes zijn uitgedeeld en wat hebben ze het verdiend, die juffen!
Rémi heeft zo veel bijgeleerd tijdens dit eerste leerjaar en Marijn is helemaal opengebloeid.
Topjuffen zijn het!

Elk jaar probeer ik met iets anders op de proppen te komen om hen te bedanken voor hun harde inzet voor onze kinderen. 
Wat creaties passeerden al de revue?
- het gietertje met "bedankt om me te helpen groeien"
- een Fanta-fles met met "bedankt voor het FANTAstische schooljaar"
- een pennenzak
- een zeeppompje met "Bij jou was ik in goede handen"



 Toen ik nadacht over wat ik dit jaar kon geven, dacht ik vooral richting eerste leerjaar.
Wat leerde Rémi veel dit jaar: lezen, schrijven, rekenen...
Hersenspinsels brachten me bij hoe de juffen eigenlijk hielpen meeschrijven aan het voorbije "levensjaar" van de kinderen. En zo kwam  "De zak van de juf" tot stand.



De papieren kraftzak (gevonden bij de Zeeman) werd gevuld met een balpen en een schrift of een desk planner (allemaal in de Hema gevonden). Uiteraard zorgden we zelf voor de opdruk (matte vinyl gevonden bij Feeërieke).

De juffen waren alvast in de wolken met het originele cadeau.

De foto's neem ik volgend jaar terug bij daglicht, het was duidelijk geen goed idee om dit weer allemaal last minute te regelen met slechte foto's tot gevolg :( maar ach, het resultaat mag er wel zijn, niet?



You May Also Like

2 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?