Kurk

by - 22:43

Er lonkte al enige tijd een klein voorraadje kurk naar me.
En er lonkte al enige tijd een patroon van een simpele toilettas naar me,
alhoewel simpel, als "mijn naaipartner in crime" dit zou lezen,
ze zou toch wel es haar wenkbrouwen durven fronsen en daarna veel lostornen,
of ligt dat dan eerder aan onze babbels die avond??





In elk geval, in mijn hoofd begon het al te borrelen,
wat als we die twee combineerden, dat moet toch lukken?
En jawel hoor, dat werd een mooi resultaat.



Beide mama's (eigen mama en schoonmoeder) mochten elk een exemplaar in ontvangst nemen zodat ze in stijl op reis kunnen/konden (mijn eigen mama is ondertussen al terug ;) ).

Met kleine restjes maakte ik tevens nog snel enkele knijpportemonneetjes.



Er kunnen er nog een paar uitgesneden worden, maar daarna is mijn voorraad op.
Ai ai, ik voel iets aankomen ;) 

You May Also Like

3 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?