Party-time!

by - 06:00



Het is feest! 
Echt! 
Want Framalo nam het patroontje 
"Once upon a party" over,
liet er een testgroep op los,
pastte al onze opmerkingen aan,
bewerkte de handleiding opnieuw,
trok nieuwe foto's
en lanceert het verbeterde patroon vandaag! 


En ik?
Ik mocht mee testen :) 
Ik had het oorspronkelijke patroon van Ienemiene
reeds in mijn bezit, want het patroontje werd enkele jaren terug 
reeds gebruikt voor het communiekleedje van mijn nichtje. 
Dus deze kwam, samen met een stofje uit mijn voorraad, 
op mijn naaitafel te liggen. 


Ik herinnerde me echter van het communiekleedje
dat het enorm smal tailleerde. En ook de eerste reacties van
andere testers lieten dat al vallen. Het voordeel van niet te snel van start gaan ;) 
Het deed me enorm twijfelen en vooral lang twijfelen
over welke maat ik zou maken. Uiteindelijk knipte ik de 122
 uit voor mijn 3,5 jarige meid en vergeleek het met een ander 
patroon dat hier vaak gemaakt wordt.
Ok, dat gaf me genoeg vertrouwen om te gaan knippen.
De lengte werd terug ingekort tot een 110. 


Er werden enkele bling bling details aan toegevoegd om het 
feestgehalte nog wat op te krikken:
- zilveren paspel tussen bovenstuk en rok
- zilveren biais bij de zoom van de rok


Haast je snel naar Framalo en zie nog meer nieuwe creaties 
vandaag én de volgende dagen! 


You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?