Niet stil

by - 18:52


De naaimachine staat hier helemaal niet stil.

Momenteel worden er restjes stof verwerkt tot mondmaskers.
Ik hoop op die manier een (klein) steentje bij te kunnen dragen in 
de strijd tegen dat gemene virus. 

Maar ik merkte de laatste weken op dat Rémi echt 
een groeispurt heeft gehad. Zijn truien worden te klein, 
of zijn armen te lang, 't is hoe je het bekijkt. 
Zijn broeken eigenlijk ook, maar ik hoop dat we
de lange broeken binnenkort gewoon
aan de kant mogen leggen.


Ik maakte vlug 2 snel-klaar-sweaters
met restjes die nog in mijn stoffenkast lagen. 

Rémi is er alvast heel blij mee, 
ondanks de winterse dieren
in deze zonnigere dagen.
Maar morgen denk ik daar weer anders over,
als het weer regent...




You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?