Mijn favoriete Hanna

by - 10:14

 Gisteren toonde ik de eerste versie van Hanna,
een prachtig patroon van Threads by Caroline. 

Ziehier mijn tweede versie, en echt waar,
deze trui is mijn nieuwste favoriet in mijn kast. 

Deze colorblock versie is echt heel leuk en 
biedt leuke mogelijkheden om te spelen met kleur:
elk vak in een ander kleur of enkele vakken gelijk? 
Kies en mix. 

Ik gebruikte dezelfde aanpassingen als de eerste testversie:
basismaat 38, heupen 40, heupboord even breed als voorpand. 

De mouwen hier de bredere "bishop" versie. Daar ben ik écht fan van! 
Doet me denken aan mijn andere lievelingstrui in de kast, met een 
model van La Maison Victor, de Charlene trui. 




Patroon: Hanna - Threads by Caroline
#tchanna
Stof: effen sweaterstoffen, uit de kast. 
#sew20challenge 3/20



You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?