Een rokje à la Zsazsa

by - 09:08

Heel veel respect voor Mme Zsazsa
maar toch moet ik eerlijk zijn...
als ik haar tekeningetjes zag
dan kwamen er altijd 
spontaan een paar fronsjes 
op mijn gezicht

Daarom pakte ik haar eerste boek
wel altijd es vast in de winkel,
maar zette ik het ook altijd terug

Maar vorige maand werd ik er 30
en dat verdiende een cadeautje
en daarom kocht ik toch haar boek

en het eerste rokje 
uit het boek 
is al klaar :)



Stofje komt van Stoffen Van Leuven
en kan je ook terugvinden in de
 zomercollectie van River Woods

You May Also Like

3 reacties

  1. Schoon!
    Klopten de maten een beeken bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het komt nu mooi laag hangende op de heupen, maar volgende keer zal het wel een maatje kleiner worden, en vooral heel wat ingekort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon en goe gelukt! Awel die frons krijg ik dus ook daarbij...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?