Haartjes in de lucht

by - 12:46

Een andere "hobby" van mij
is mijn haartjes in de lucht steken

opsteekkapsels dus
meestal bij mezelf
soms bij een vriendin
soms bij een zus

Zaterdag moesten we naar een trouwfeest
en ik wou een beetje een sixties model
hoewel ik eigenlijk geen flauw idee heb 
of dit toen zo de mode was

Het werd schuin langs één kant opgestoken
met enkele krulletjes langs één zijde naar beneden

Ik was er keifier op 
toen mijn man in de badkamer kwam 
en ik zei dat ik klaar was...
zei hij "je gaat toch niet zo hé?!"

Maar de vele complimentjes op het feest
maakten alles goed :)


ahum, onderweg moest ik wel al wat gaan bijwerken, 
er kwam al een speldje los, vandaar de niet vele lange
lokken die je daar nu ziet hangen 
(maar andere foto's heb ik niet)
die dan terug weggewerkt werden...







You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?