Klaar voor mijn nieuwe uitdaging (NL/E)

by - 22:04

*for English scroll down*

Je leest het goed, ik ben helemaal klaar voor mijn nieuwe uitdaging.


Herinner je mijn blogbericht omtrent creatief solliciteren?
Wel, het werkte! Morgen start ik daar mijn nieuwe carrière en mag ik mij gaan verdiepen in het verwerken/personaliseren van lederproducten (iedereen kent wel de trouwboekjes bijvoorbeeld), 
grafische ontwerpen, online en offline communicatie en nog heel wat meer...
Ik hoop dat mijn buikgevoel klopt en dat dit wel es mijn droomjob kan worden
dat ik jarenlang met veel zin en plezier zal voortzetten. 

Hoe zij trouwens hun nieuwe medewerkers welkom heten, 
daar kunnen veel bedrijven nog van leren. 
Op LinkedIn kreeg ik alvast dit leuke berichtje :)


Maar nu, wat trek je aan op je eerste nieuwe dag?
Iets deftigs, iets nieuws, iets naargelang het weer...
Voor deze nieuwgemaakte outfit zal het waarschijnlijk iets te fris zijn morgen
(waar is die warme zon naartoe??)
maar van zodra de temperatuur weer wat stijgt, zal ze zeker uit de kast komen! 


Voor het topje nam ik de "Odette" van La Maison Victor.
Ik maakte er een heel feestelijke versie van met kant, de stof hiervoor vond ik een tijdje terug bij Mon Depot. Voor de plissé rok deed ik zomaar wat, geen patroontje dus. Ik werkte zonder elastiek vanbuiten, maar nam een stuk van mijn voeringstof die ik vastnaaide tot er een tailleband ontstond, daar kwam dan een gewone elastiek in. De rok wou ik eigenlijk op enkelhoogte, maar knipte ze wat te kort. Ondertussen las ik in de laatste LMV dat midi de nieuwe lengte is. TOP dus :) De stof hiervoor kocht ik in maart bij Het Machien. 



Tomorrow I'll start my new career as an account manager at a creative company.
So I thought, let me sew a new outfit for it. The top is the Odette pattern from La Maison Victor. I used a lace fabric, so it doesn't look like the normal Odettes, which is just a shirt pattern.
For the skirt I used a plissé fabric and just sewed it toghether, no pattern needed :)

You May Also Like

17 reacties

  1. Heel mooi!! Echt een toffe combinatie!

    Veel succes in je nieuwe job! Het klinkt in elk geval veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat je prachtig, echt een supermooie outfit.
    https://stokstaartjedoethetzo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met deze nieuwe wending! En de outfit staat je gewéldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good luck! En hele mooie combo om mee te gaan werken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en heel veel succes morgen. Maar met zo een outfit kan het niet mis gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon outfit zeg!
    En proficiat, héél blij met je nieuwe job, het klinkt alvast als een toffe plek om te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie outfit!! Veel succes in je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?