Als een vis in het water

by - 21:48


Hoe kon ik dit projectje zo lang laten aanslepen???
Ik vraag het me nog steeds elke dag af...
Jawel, er kwamen andere projectjes tussen,
ondertussen ook al 3 weken aan het bouwen aan mijn nieuwe professionele carrière,
maar toch, geen enkel excuus is goed genoeg om dit projectje zo lang bij die ufo's te laten liggen...
Shame on me!



Ik wist al langer dat er een zwemzakpatroontje aankwam van Atelier Parlee,
al van toen ik bezig was met die leuke retro radio.  
En ja, ik had er de perfecte combinatie voor in mijn hoofd, 
tot ik het uiteindelijke patroontje en voorbeeld zag.
" Oh nee" schreeuwde ik uit, 
haar voorbeeld was gewoon volledig de combinatie die ik voor ogen had. 
En lap dat was de eerste keer dat ze boven op de kast vloog.



Met het vooruitzicht van Rémi die naar het eerste leerjaar gaat
en nu dus ook een eigen zwemzak nodig heeft voor school
(hij kan al zwemmen, maar zijn spullen steek ik gewoon bij de mijne).
Tijd om de Fishie terug in handen te nemen en ze af te werken!

De driehoekjes stof combineerde ik met een imitatieleder
waar ik een heel reeks "schubben" uit sneed.
Die maken het "visgevoel" helemaal compleet.

Blub.


(op de foto Marijn, mijn 4 jarige)

You May Also Like

1 reacties

  1. Ik snap dat perfect, projectjes lang laten aanslepen ;)
    Gelukkig werkte je die wèl af, zo'n schone zwemzak - en ziet die nestelogen zeg #schaterlach

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?