Issie spam #two

by - 23:00

Hier zijn we al met het tweede Issie truitje. 
Je kan deze versie in 3 woorden omschrijven: glitter, glitter en glitter.

Ook voor deze versie dook ik mijn kast in en nam ik een sweaterstof uit met glitter ananassen op.
Ik geef toe, deze stof kocht ik oorspronkelijk voor mezelf, maar Emma had meer nood aan nieuwe truitjes buiten mezelf en ja ik hoor het je al denken... ik heb inderdaad een lapje over :P

Het patroon van de Issie top heeft verschillende opties. Ditmaal koos ik voor de horizontale ruffle.
Die maakte ik uit dezelfde stof als de boordstof, kwestie van niet te veel verschillende soorten stof te combineren, er zit al genoeg in om naar te kijken ;)


In de Hema vond ik nog een perfect bijpassende legging, zelfde roze en zelfde glitter en dat allemaal aan een zacht soldenprijsje. It was meant to be #schaterlach


You May Also Like

2 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?