Issie spam #one

by - 23:49

Ik ontdekte een nieuw patroontje, de Issie Top van Sewpony.
Wie me kent, weet dat ik een echte rufflelover ben.
Het maakt een kledingstuk direct frivoler en zelfs wat romantisch, vind je niet?



Ik maakte niet 1, niet 2, maar wel degelijk 3 Issies na elkaar
en zal jullie dan ook 3 dagen op een rij verwennen met Issie maaksels.
De Issie top is een patroontje van Sewpony die ook in Nederlands te verkrijgen zijn!

Van de mintgroene glitterstof maakte ik eerder al een jurkje voor Emma.
Dat ik daar een hele grote lap van kocht destijds, blijkt nog maar es, ik heb nog steeds stof genoeg om er nog een derde kledingstuk uit te maken. Sorry alvast dat jullie die stof dus nog es zullen zien verschijnen, maar helaas doe ik hier nog steeds van uwyh ("use what you have").


Ik combineerde de stof opnieuw met hetzelfde lichtroze stofje, 
omdat deze exact hetzelfde roze is als de strijkapplicaties die ik wou gebruiken om het truitje nog meer mee op te smukken, alsof dat glitter en roze nog niet genoeg waren ;)
Deze strijkapplicaties kan je vinden bij Feeërieke.


Ik kocht dit weekend trouwens ook 2 paar nieuwe schoentjes voor Emma. Deze roze met gouden glitter passen er perfect bij. Met deze set is ze al helemaal "lenteproof".





You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?