Little Eagle Bag

by - 23:06


Ongeveer een jaar geleden maakte ik een allereerste Little Eagle Bag,
met als doel een zwemzak dat écht tegen water kan.
Het werd een combinatie van tafelzeil en leder en dat hield al het water tegen
van de zwemles op school tot thuis. 
Echt een ideale combinatie daarvoor, toch éénmaal dat ze af is.
Het maakproces verloopt echter nooit ideaal met zo'n combinatie.


En dat moet ik ergens gaandeweg vergeten zijn, want ik maakte er deze maand opnieuw twee zo'n tasjes. Eentje helemaal gelijk als het eerste (of toch niet, deze kreeg toch nog een handvat en een lusje extra) en een andere versie voor Marijn, die nu naar het eerste leerjaar zal gaan en dus ook zwemles op school zal krijgen. 


Nog een geluk dat ik er achteraf weer helemaal verliefd op ben,
zo zal dat maakleed ook deze keer weer snel verdwijnen ;)






 #littleeaglebag


You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?