Dankzij foto's

by - 00:00

Wat is 2019 voorbij gevlogen! 
Ik hoop dat 2020 vooral een gezond jaar mag zijn vol kleine en grote (naai)gelukjes.


Altijd fijn om het jaar af te kunnen sluiten met het snuisteren in de foto's van het voorbije jaar.
Eén van de mooiste foto's die ik het voorbije jaar maakte, is deze van Emma.
Ik weet nog goed hoe versteld ik was toen ik het beeld van haar zag.
Opeens zag ik daar niet meer mijn kleine meisje in, maar was ze opeens "groter".
Groot in de zin van "bye bye kleuter" en welkom kind.
Kind van mij voor altijd, blijf toch nog maar even kleuter.


Emma draagt op deze foto een naaisel die de blog niet haalde in 2019.
Het is het Bobbie shortje van Iris May / Oekeboeleke, een gratis patroontje!
Met de zelfkant van de stof zorgde ik voor een extra leuke toets op de zakjes.


Wat een zonde toch om al die foto's ergens digitaal te staan hebben en niet iets dat je kan vastnemen om naar terug te mijmeren. Een mooi fotoalbum van onze reis deze zomer naar de Ardèche mocht dus niet ontbreken. Ik denk maar al te graag terug naar die prachtige reis. Wat een prachtige bergroutes zijn er daar! De Ardèche vind ik tot nu toe echt wel hét mooiste stukje natuur van Frankrijk dat ik al gezien heb.


We verbleven een week op Domaine Le Pommier, tevens ook hét aquapark van de streek.
Echt een aanrader! We namen het halfpensioen aanbod, maar zouden daar niet meer opnieuw voor opteren.


Ben je zelf niet zo creatief aangelegd als het aankomt op foto's en albums?
Dan ben je bij Smartphoto op het juiste adres. Daar kan je namelijk heel eenvoudig een ontwerp kiezen, je foto's uploaden en beginnen schikken. Of je kan ervoor kiezen om helemaal "lui" te zijn en smartphoto prompt de foto's helemaal zelf in het ontwerp. Dàt deed ik dus niet, daar ben ik dan weer iets te perfectionistisch voor. Dat is niet altijd een voordeel hoor, ik doe er echt uuuuuren over tegen ik tevreden ben en ze ook effectief bestel.















You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?