I love the Yankee sweater

by - 13:32

De naaicommunity heeft er sinds kort een nieuw boek bij
en ik kreeg de kans van uitgeverij Lannoo om het boek te recenseren.
Uiteraard heb ik het over de nieuwste telg in de "I love" reeks van Fran Vanseveren:

"I love sweaters and hoodies 


 Ik had echt moeite om te kiezen met welk patroon ik zou starten.
Aangezien het voor de oudste zoon het meest hoogdringend is om zijn 
collectie truien uit te breiden in zijn kast (hij kreeg overduidelijk een groeispurt),
schakelde ik hem in om te kiezen. Hij koos al snel voor de Yankee en koos ook al een tweede model.
Hoef ik daar straks al niet meer over na te denken ;) 

De Yankee komt in zowel een kinder- als een mannenversie. 
De V-colorblock is typerend voor dit model en loopt mooi door over de mouwen,
zowel op het voorpand als het achterpand. Zowel de instructies als welke patroondelen zijn voor welke stof worden heel duidelijk uitgelegd. 



Voor de 9-jarige Rémi nam ik maat 128-134 maar verlengde zowel de mouwen als de onderkant met 5 cm. Hij meet 140cm en blijft toch een "fijner" manneke. 


Hij is alvast superblij met zijn Yankee! 
En ik ook :) 





You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?