Nood aan sport(y sweater)

by - 22:21

We zijn al even in die tweede lockdown. Voor mijn job betekent dat momenteel 2 op 5 dagen werken. Met deze verlengde herfstvakantie komt het zeer goed van pas om de opvang van de kindjes te regelen. Maar net zoals in die eerste lockdown, wil onze jongste vooral veel taart bakken. Helaas is mijn karakter niet zo sterk en gaat daar een groot stuk van in mijn mond. Whoops! 


Tijd om terug te sporten dus! Met het frissere weer stond een sportieve sweater op mijn verlanglijstje. De zelfgemaakte trui die ik hier het liefste draag is de Charlene van La Maison Victor. Het was dus snel beslist welk patroon ik hiervoor wou gebruiken. 

"Een sporty sweater mag wat ruimer zijn hé

Toch is er nu iets "mis" gelopen. Het zijn waarschijnlijk de mouwboorden die ik in de verkeerde richting geplooid heb. Ze vallen namelijk wat wijder en zijn minder lang dan die van mijn lievelingstrui. MAAR... voor deze sporttrui is het misschien JUIST wél goed dat ze wat wijder zijn! 


Hopelijk motiveert deze sporty sweater om terug wat meer te sporten in mijn kot. 

You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?