Eindelijk doorsteekzakken!

by - 22:22

Yess! Eindelijk zakken waar ik mijn handen kan doorsteken. 
Dat was exact wat Rémi dacht toen hij zijn trui zag. 

Mijn oudste zoon groeit als kool. Het ene kledingstuk na het andere 
geraakt te klein. Gevolg: mama mag terug naaien. Eindelijk :) 
Maar één groot verzoek: "Nu eens zo'n trui waar
ik mijn handen kan doorsteken hé mama". 



"I love sweaters & hoodies" bracht me het perfecte patroon hiervoor. 
De alfa sweater: zowel voor jongens, mannen en zelfs voor meisjes en dames.
Nu ik weet dat de pasvorm perfect zit, ga ik hier nog enkele gezinsleden gelukkig maken. 



Voor de binnenzijde van de kap en voor de doorsteekzak maakte ik gebruik
van de "slechte" kant van de stof. Perfect dezelfde kleuren als de goede kant
en eigenlijk even mooi! Zuinigheid ten top, er schiet niet veel meer over zo van mijn lap stof. 

Patroon: Alfa -  I love sweaters & hoodies

#alfa #ilovesweaters


You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?