Klaar voor de feestdagen!

by - 23:44

We zijn klaar voor de feestdagen! 
Laat die warme gezelligheid maar binnenkomen,
nu we eindelijk ook weer naar buiten mogen komen. 
Want ja, ook ons gezin ontsnapte niet aan quarantaines en corona...

Dit feestkleedje ligt al even klaar 
en het is, hoe kon het ook weer anders,
Emma haar ultieme feestkleedje van 't moment!

Het stofje kwam binnen met zo'n verrassingsbox van Lotte Martens. 
Ja, dat klopt, dat was een box van vorig jaar, van tijdens de eerste lockdown. 
Ik vond dit stofje zó mooi met die gouden print, dat ik wachtte tot het juiste moment om te verknippen. 
Het uitgestelde communiefeest van Emma haar nichtje overtuigde me om er de schaar in te zetten. 
En wat ben ik daar blij om! 

Het patroon is de Tinny van Straightgrain, maar met enkele aanpassingen. 
Ik verkorte het bovenpand opnieuw zodat haar buikje mooi weggestoken zit
en voegde 2 rimpelstroken toe aan de langere rok (het onderpand). 


In Emma haar kast lag dan nog eens toevallig een perfect bijpassende gilet.
Eentje van vorig jaar van bij de JBC, perfecte kleuren net zoals het stofje. 


Haar haartjes kregen ook al een feestelijke look. 
De heel eenvoudige "elastiekjesvlecht". 
Het onderste stukje rol je gewoon op en maak je onderaan vast. 
Klaar!




You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?