Zwemzakjes zonder zwembad

by - 21:51

 Begin september startte ons Emma met zwemlessen,
net zoals haar vriendinnetje Femke.

Emma haar grote broers, net als Femkes grote broer,
hebben een Little Eagle zwemzakje. 
De meisjes wilden dit ook heel graag,
met stofjes die ze zelf gekozen hebben. 

De vorige zakjes werden gemaakt met stoffen
zoals lederlook en een toffe "tafelzeil". 
Mijn uitstelgedrag zorgde ervoor dat ik geen tijd meer had 
om stoffen online te zoeken, dus ging ik naar de plaatselijke
stoffenwinkel Stael en nam daar wat foto's van leuke softshell
alsook van verschillende kleurtjes "kiplingstof" (je weet wel, 
dezelfde stof als van die zwemzakjes van Kipling). 
De meisjes kozen elk apart -geheel toevallig- hetzelfde stofje. 

Toen ik het patroon erbij wou halen, kon ik nergens de handleiding meer vinden.
Gelukkig was Pieke Wieke zo lief om me die terug te bezorgen! Zo dankbaar! 

De meisjes zijn alvast heel blij met hun regenboogtasjes! 
Alleen zo jammer dat Emma er nog niet zo veel genot van gehad heeft. 
Of de zwemmeester zat in quarantaine, of zij zelf, of het zwembad op onderhoud...

Ik wens voor de meisjes alvast heel veel fijne zwemmomentjes in 2022! 









You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?