Getrouwd

by - 17:37



Oh jee wat gaat het supersnel...
Niet alleen zijn mijn laatste weekjes ingezet
vooraleer terug te gaan werken, 
maar ook is het derde en laatste feest
voor deze maand gepasseerd.

We hadden reeds
Gedoopt, 
daarna volgde Gestrikt
en nu zitten we aan Getrouwd.
Mijn 3 G's voor deze maand zijn 
daarmee Gepasseerd ;)

20-08-2016 trouwde mijn schoonbroer,
ttz de broer van mijn man.

Voor deze gelegenheid haalden 
we zowel de cameo als de naaimachine
naar  boven, of beter, naar beneden :)

In pre-order kocht ik reeds het boek
van Rieke Hessels en Bianca Dewamme,
beter gekend als Feeërieke  en de blog miss wobie.

Alles staat er zeer mooi uitgelegd
met fotovoorbeelden en je krijgt
er een hoop inspiratie bij.
Zo zag ik een voorbeeld
om vinyl als mal te gebruiken ipv
vinyl gewoon te plakken.

Voor de trouw van Elien en Dries
wou ik het iets specialer aanpakken
en koos ervoor om kadertjes
op deze manier te bewerken.

De goudkleurige inkt kwam echter 
niet mooi uit op de achtergrond
waardoor ik nog voor een extra
zwart randje koos, gewoon met de stift.

Mijn zoontjes waren bruidskindjes van dienst,
en ik vond het heel jammer dat ik
niet ergens iets van eigen hand 
kon maken voor hen.

Des te meer liet ik me gaan voor Emma.
Wat heeft zij geluk deze maand, 
alweer een nieuw kleedje.

Gezien de suite wat in hetzelfde kleur moest zijn
(waar ik geen flauw benul van had
toen ik als eerste mijn "droom" suitekleedje kocht)
kocht ik een paneel van Lotte Martens,
Rhodifer met goud bedrukt.
Suitewaardig materiaal vond ik.

Om het stofje helemaal tot zijn recht te laten komen
koos ik ervoor om het jurkje simpel te houden
en maakte gebruik van het Janneke patroon.
Een pamperbroekje mocht ook hier niet ontbreken.













<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12022815/?claim=uxczsmxj7vs">Follow my blog with Bloglovin</a>


You May Also Like

3 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?